Jak jsem začal stavět mezinárodní projekt – díl 3

Content is king, kámo… Tak jdeme na něj! Třetí díl je tady.

V mailu jsem měl pár super reakcí na díl o “cílech” projektu, asi se vám to obecně líbí, tak jdeme na další.

Srdce webu je obsah. Ten já ale dle dostupných metod nebudu mít unikátní… Info o kapele nebo festivale je na destíkách webů.

Odpověď je, že v této otázce asi nic moc dělat nebudu, jelikož nic psát nechci a lidi chci ať se mi spíš starají o ty věci okolo než utápět na mrtvé novinky.

Aktuálně je na webu spíše nic než něco. Je prázdný, ale to není úplně problém.

Nejnavštěvovanější stránky na webu…

Víte co je špatné na novinkovém webu mého typu? Že lidi přijdou na “recenze iron maiden” spíše na 8 let starý článek než na ten novější nebo na tu stránku, kterou byste si spíše přáli. Nebo Ghost má nový videoklip takových zpráv bude několik, průměr třeba 3 na desku. Stupid!

Nebudu to řešit novinkami, ale chci udělat mega silné stránky profilů kapel a ty novinky pak částečně pokrýt – nový obsah na nich bude (jupí fresh index!).

Mám vyřešenou částečně “klíčovku” a na té vybuduju web a příslušný obsah. Samozřejmě nachystám i obsah pro silné stránky, ze kterých mi chodí lidi z minulosti.

Tyto klíčová slova naházím do Collabim ať mám přehled, jestli se “něco” děje a kdyžtak tomu nějak pomůžeme..

Proč nepřesměrovat člověka z článku o Masters Of Rock 2011 na profil festivalu? Nebo “kabát [whatever]” na profil kapely..

Mám tu jeden problém

Už od května neběží starý web. Jenže pořád z něj nějak jdou konverze. Subid mám na nové verzi jiné a z něj žádné konverze nejsou, ale ze starého pořád… I skoro čtyři měsíce po zavření. Hlava mi to nebere – cookies určitě není tak dlouhá a pochybuju, že navštěvují archiv stránku z google… Nějaký nápad?

Update od minula

  • udělal jsem si redirecty ze starých url na nové, snad někdo aspoň trochu najde obsah podobný, co už tam dávno není
  • do patičky jsem flákl nějaké odkazy na vnitřní stránky
  • prioritizace a topování akcí, kapel a festivalů
  • začátek práce na profilech lokací
  • automatizace dalšího obsahu a update současných eventů
  • zprovoznil jsem hledání na webu

Pořád je toho dost, co dělat. Stále si myslím, že budu muset nejdřív tunit českou verzi a pak řešit zahraničí, jinak se z toho poseru a nebude mě to bavit. Takže zatím řeším CZ a max. SK.


Dneska podpoříme českou kapelu Gutalax

Click Here to Leave a Comment Below

Vláďa - September 17, 2018

Máš to dobře srovnané a našlápnuté. Jen tak dál.

✨ Nebudeš mít unikátní info o kapelách? Proč ne? Profily jsou k tomu dobře připravené. Diskografie na timeline vypadá dobře, jenom ke každé přidat 2 řádky textu. Na začátek unikátní BIO na 3 řádky. Seznam členů skupin. Hned je to naprosto origo normostrana.
✨ Minulý obsah, kam lezou lidi? Obnovit. Je to rychlovka. To už mělo být.
✨ Lidi bych směřoval jinak, než redirecty. Bude z toho dlouhodobější užitek. Pokud je na “Masters Of Rock 2011” kvalitní report, škoda ho zabíjet, kvůli krátkodobému užitku.
✨ Co to je ta částečná klíčovka? Tady je potřeba jít hodně do šířky. Vynechám obecná KW, ale u kapel bych jich vzal nejméně 1.000. Čím víc je to tvoje srdcovka, tak ti vkus bude kurvit rozhled. Tady musí jít vždy hlavně o to, co zajímá většinu lidí.
✨ Ty tajemné provize znám, tak ono těch archivů a cachce je víc, než jenom Google archiv. A třeba si i někdo kus webu vypujčil. U žádného mého webu staršího 5ti let neexistuje, že by z něj něpřebralo kousek alespoň 10 webů.

Reply
Leave a Reply: