SAAS je hotovo. Získejte svůj affiliate dashboard!

Čekáte na to, jak to bude vypadat? Chcete si to odzkoušet? Na konci tohoto dílu budete mít možnost…

Máme za sebou dva díly mé cesty. MVP je hotovo.

Vím, že ti, kteří projevili zájem nemusí být ti, kteří si pak zaplatí služby. Možná někomu prostě nebude vyhovovat to, jak jsem to navrhl a půjde raději do vlastního řešení. Nemám s tím problém.

Ale teď už k MVP. To je známá start up zkratka. Uchvátil mě nějak svět start upů po přečtení knihy Lean Startup a tom, jak vyvjíeli oni.

S radami autora jsem nějak vstoupil do tohoto projektu. SIce spouštím příliš pozdě a zdaleko to není minimální funkční fáze.

Třeba se celý projekt v budoucnu odkloní od myšlenky affiliate dashboardu a třeba také ne. Hlavně bych to v této fázi nechtěl. Funkce a další vychytávky budu přidávat na základě zvážení užitku a možná lehkou anketou mezi uživateli samotného produktu. Vyzní to blbě, ale nemá cenu ohýbat produkt kvůli jednomu člověku a jeho požadavkům (ne vždy je nutné splnit každý požadavek).

Skončíte pak s produktem, který je vhodný jen třeba pro jednoho a zbytek odříznete. Třeba strategie Basecampu je založena na střední týmy a velké firmy je nezajímají (ve smyslu nebudou pro ně tvořit verzi speciálně), protože by se to odklonilo od jejich první vize a zákazníka, kterého chtějí (malý byznys a několika lidmi – to, co jsou oni sami).

Moje MVP

Umí toho dost na to že tomu říkám “minimální”. Protáhl jsem vývoj a zpozdil spuštění kvůli pocitu, že ještě něco chybí, tak proto vaše chvíle na osahání přijde až během pár následujících chvil (a ne již před pár týdny, jak jsem si myslel).

Umí zobrazit statistiky výdělku za dnes, včera, tento /minulý týden, tento/minulý měsíc + odhad kolik asi vyděláte tento měsíc a jak si vedete v meziročním srovnání.

Zobrazí vám pěkný graf, který vás uvrhne buď do deprese nebo vykouzlí úsměv na tváří (záleží na směru, že?)

Uvidíte, která kampaň vám dává nejvíce peněz (a zda platí Paretovo pravidlo). A poslední konverze.

To je co uvidíte po přihlášení.

Další detaily, které zobrazíte, už si prohlédněte sami ve svém účtu, který si vytvořte.

Přidání nového programu je jednoduché a dle návodů to zvládne každý

Podpora je zatím platforem Affilbox, CJ.com, PAP a Hasoffers. Tzn. odhaduju že 90-95% programů v ČR a SR na to můžete napíchnout. Zbývá mi z platforem Cake (u nás asi jen Potenza) a pak moře vlastních řešení (Invia, Martinus, atp), kde je problém získat výstup, se kterým pracovat…

Jednoduchost nastavení uvidíte ve videu. Za 2 minuty máte první data a již sledujete 2 sítě/programy.

Bezpečnost a zneužití dat

Nevěřil jsem, že největším problémem bude strach z dat, která dají tím, že třeba využijí AffilBoardu. Ale je to tak a trošku to vysvětlím o co, tam jde a která data “vidím”.

Vidím velmi omezené množství dat. Možná bych mohl zjistit o někom, že vydělal 5 tisíc během včera, že vydělal 10 tisíc za měsíc na kampani A. Co z takových informaci budu mít? Jak je využiji?

Uvidím, že někdo dělá kampaň X, ale absolutně nevím, na jakém webu, jestli používá PPC nebo to přivedl jinak. Jak informaci “včera Kampaň Pneu1234 – 1267 Kč” využijete?

Přístupem k API dostanu jako provozovatel řádově méně informací než s kterými pracuje affiliate manažer. API vám neposkytne tolik dat, které by někdo mohl zneužít.

Vezměme si CJ, který ukáže z jakého webu to šlo (super?), ale zobrazí vám to v ID a ke kterému webu patří ví, jen affiliate partner a CJ. Dozvíte se částky, datum, kampaň a to je zhruba vše.

Affilbox toho nabízí trochu méně, Hasoffers nabízí množství dat, ale velká porce je zbytečná a sítě u nás ani tyto data nenechají propsat.

Takže není třeba se příliš bát o to svěřit data. Když budu chtít vědět, která kampaň je top, zobrazím si statistiky v CJ, kde je celkem jasný důkaz v EPC, případně kontaktuji affiliate manažery sítí, kteří by mi tohle měli říct v zájmu o lepší výkon.

AffilBoard má i funkci Projekty, které “odanonymizují” data a můžete bez problémů zjistit, kolik který projekt vydělal. Můžete zvolit doménu jako název nebo si to pojmenovat jako “Můj projekt o autech”. Zjistí provozovatel, ze kterého webu v takovém případě ždímete sítě? Ne.

Ceník

Ceník je velmi jednoduchý a můžete dashboard používat i zdarma, pokud vám vystačí sledovat 2 programy. Více už je za poplatek 350 Kč / měsíčně. Placený tarif má i nějaké další vychytávky, které ušetří věřím nějaké minuty navíc.

Založte si svůj účet zdarma právě teď.

affiliate dashboard

Díky za pozornost a třeba přibude ještě nějaký díl. Těším se na vaše podněty a zkušenosti s užíváním AffilBoardu.

Líbilo se Ti to?

Detaily a zákulisí, které není pro veřejnost, e-mailem zdarma.


Leave a Reply

Your email address will not be published / Required fields are marked *