Odliš se od ostatních a vydělávej!

Pokud jste někdy chtěli sklouznout do výdělku pomocí affiliate (provizních) programů, zřejmě jste narazili na jednu věc. Tou věcí byla neoriginalita u projektů vaší konkurence, ale i vašich samotných. Výdělek není jen o zkopírování cizí věci.

Říká se, co funguje, to se nemá měnit, taky zvyk je železná košile a spoutsu dalšího, které může utvrdit, že není třeba zkoušet něco nového.

Proto při tvorbě webu třeba o Španělsku, jdeme na Wikipedii, vypíšeme, kolik má obyvatel, kde leží a dáme vlajku. Text samozřejmě nastavíme, o skvělé místo na dovolenou právě pro vás, a jdeme nahazovat reklamy.

Podívejte se na to z pohledu návštěvníka. Přijde na váš web, koukne se uvidí nějaký text, který ho nezajímá, protože, kde Španělsko leží dávno ví, jen zabloudil z vyhledávače, protože se chtěl dozvědět něco o kuchyní v Katalánsku. Slova Katalánsko a kuchyně jsou někde na webu zmíněna a tak hledače stáhne na váš web.

Návštěvník si řekne, skvělé jdu hledat dále. Po marném pátrání se uchýlí k vraždě tvůrců webovek pomocí návštěvy některé z kamenných cestovek, tak se dozví zajímavosti ze Španělska a odchází s letenkou i smlouvou.

Teď, kde je chyba.

Podobných webů je na internetu opravdu spousta, stejně jako webů, které se tváří jako magazíny, ale ve skutečnosti píši jednou za týden o známých věcech, které kdekdo již sám ví. Dávat na web o Španělsku informace o počtu obyvatel nebo rozloze je pro cestovatele, turistu nebo dovolenkáře absolutně nedůležité.

Ty zajímá jaká je tam voda, kvalita pláží v letoviscích, popis hospůdek a barů okolo pláže nebo možnosti vyžití – co je dostupné autem, jestli může vyzkoušet tamní autobusy(bezpečnost, zdravotní nezávadnost). Jaké jsou ceny v tamních samoobsluhách nebo kolik stojí capuccino v kavárničce?

Samozřejmě tato cesta k návštěvníkovi – potenciálnímu darovateli na vaší přístí dovolenou je dražší než si na dvě hodinky sednout a sepsat informace, které jinde nejsou. Mohou vyžadovat třeba i cestu na místo činu, ale výsledek se vyplatí mnohem více než několik “duplicitních” webů. Můžete založit diskuzi a návštěvníkům odpovídat, tzn. vrácející návštěvníci.

Obdobně to platí i u zbožových a služebních webů, určitě zákazníkovi pomůže lépe blog/web, který se věnuje zboží obsáhleji než jiní a raději kliknou na banner u odborníka.

Líbilo se Ti to?

Detaily a zákulisí, které není pro veřejnost, e-mailem zdarma.


Comments

  1. Súhlasím…Informácie o krajine ako takej nášvtevníka nezaujímajú. Teda ak to nie je nejaký študent, ktorý má urobiť referát o španielsku. Treba byť originálny, písať presne o tých veciach, ktoré si spomenul. Duplicitný web môže mať nejaký minimálny zárobok, no originálny web, ktorý zaujme, môže zarobiť omnoho viac.

Leave a Reply

Your email address will not be published / Required fields are marked *