Jak vydělat 2 milióny z affiliate programů

Když se nedaří, je dobré přečíst si úspěchy jiných. O motivaci je hned postaráno. Následujte 11 tipů, jak vydělat na affiliate 2 milióny za šest let. Nevydělal jsem je já, ale věřím, že tato metoda funguje a je jen na vás, jak se s ní popasujete. Ostatně Darren Rowse to dokázal. Popisuje sice tipy k Amazon associates, ale lze to praktikovat i u nás, třeba mall.cz, který je Amazonu možná nejblíže.

1. návštěvnost

To je část, která určuje výdělek. Bez lidí nevyděláte ani v obchodě na náměstí ani na internetu. Snažte se rozhodit sítě všude po internetu, kde to jen jde. Samozřejmě v rámci etiky.

Snažte se v prvních dnech bez návštěv zapracovat na designu a obsahu. Právě první návštěva rozhoduje o tom, jestli se návštěvník vrátí. Myslete na to.

2. stálí návštěvníci

Je potřeba si utvořit skupinu lidí, kteří budou důvěřovat vašim informacím, recenzím nebo zkušenostem. Ti pak dají na váš názor mnohem více, než u někoho jiného, kdo nevytváří u člověka takovou důvěru. Poté si koupí produkt přes váš odkaz a vy sklidíte ovoce.

3. kupující nebo hledající

Je velký rozdíl mezi těmito návštěvníky. Hledající většinou neutratí nic, protože si právě koupil věc, o které píšete a hledá, jak ji používat. Viz. Darrenův případ – psal o využití foťáku = nevydělával tolik.

Zato kupující je váš cíl. Darren začal psát návody, jak foťák koupit, jak jej používat nebo příručky(knihy) o fotografování. Všechny tyto kroky vyšly dobře. Návštěvníci začali Darrenovi vydělávat.

4. téma

Relevance mezi tématem blogu a reklamy musí být. Ostatně praktikuje to tak i Adsense, díky relevanci reklam dosahujete větších výdělku.

Dodržujte proto téma. Nenabízejte iPod na blogu o hubnutí, tam se hodí hubnoucí přípravky nebo sportovní doplňky.

5. ankety

Nemám na mysli ty ankety na boku webu, ale přímo článkové. “Dejte” čtenářům 10 000 Kč a nechte je vyblbnout ve výběru zboží, které si vyberou. Pokud jde o web s fotoaparáty, pak se inspirujte opět u Darrena.

6. co teď letí

Lidí se rádi chlubí, pokud zjistí, že nemají to, co teď letí, pak rádi situaci napraví. Dejte jim seznam nejprodávanějších věcí. Umístěte odkaz na produkt s kódem na eshop a budete překvapeni, jak to funguje.

7. prostor pro čtenáře

Nechte i prostor čtenářům. Diktatura, která vládne na webu o jednom autorovi, nemusí působit dobře. Čtenáři budou rádi, když si přečtou něco od “nich”.

8. recenze

Pokud soustřeďujete skupinu kupujících, zapůsobíte na ně vlastní recenzi. Mějte však na paměti, že lze snadno rozeznat, jestli jste produkt vyzkoušeli nebo jestli píšete jen, aby jste psali. Správně napsaná recenze vynese v případě dobrého umístění odkazu nějaký ten dolar/korunu.

9. informace jinde

S novým modelem mobilu nebo notebooku přichází i vlna zájmu. Nepropásněte ji a utvořte na relevantním webu stránku speciálně k ní. Naveďte odkaz na eshop, kde už mají předobjednávky na produkt. Lidé jsou rádi v něčem první a předobjednávka jim to částečně zajistí.

10. kontextové odkazy

Bannery po boku webů jsou skoro neviditelné, protože člověk se je naučil přehlížet. Největší účinnost mají odkazy v textu. Darren uvádí 99% tržeb jde z kontextu. Číslu věřím. Nutno však odkazovat správně a ne pokaždé, když se objeví slovo, které má být cílem. Stačí v úvodu a na konci článku odkaz.

11. slevy, akce, – 70%

Odkazujte na slevy a akce. Šetřílci si najdou svůj produkt.

Jak jste na tom vy v affiliate programech? Doporučte nějaký. Podělte se o vaše fígle.


Comments

  1. kontextové odkazy – to je pro mě dost zajímavá informace a vypadá to, že na tom něco bude

  2. Přemýšlím o tom, jestli by sem nepatřila obecná zmínka i o samotném produktu, protože jeho výběr a znalosti tématu jsou pro partnera důležité. Nejde jen o relevanci média a tématu, ale i o člověka, který to bude prezentovat. Co myslíte?

  3. zajímavej nápad, zajímalo by mne za to funguje.

Leave a Reply

Your email address will not be published / Required fields are marked *